Vaikka en seuraa uutisia, enkä lue isoja lehtiä, näitä "uutisia" tunkee milloin mistäkin tuutista.
Joo, kun oli parin päivän hellejakso tulossa, "pekkapouta" otsikoi sen näin...
Samoin mainoksia työntyy silmät ja korvat täyteen: Joinain päivinä korvamatona soi: Ale on rea, kesä on sommaren....
Erään vakuutusyhtiön mainoksessa juopunut vanhempi rouva kompuroi uima-altaalla ja teloo jalkansa.... ja vakuutus muka korvaa... näinköhän...
Lääkäriasema mainostaa, että tärkeintä on terveys... Koska on tärkeämpääkin. Niin että mitä?
Uusia sanojakin olen tässä oppinut. Immersiivinen teatteriesitys. Näitä on ilmestynyt juuri tänä suvena. Joo, se on kokemuksellista ja moniaistillista ja katsojaa aktivoivaa... Ei siis sovi introvertille, joka haluaisi vaan omassa kuplassaan, omalla tavallaan nauttia esityksestä, eikä osallistua millään tavalla...
Ultrapikamuoti. Eräs kirpputori, tai secondhandkauppa kielsi kyseiset vaatteet... No, jos nämä ovat sitä halpismuotia, ei niistä kyllä ole enää parin pesukerran jälkeen kellekään myytäväksi...
Uutinen paikallislehdessä: "Ihmisten kulutustottumukset ovat ruoka- ja ravintola-alalla muuttuneet paljon niin koronan kuin Ukrainan sodan myötä..." Joo, koronan ymmärrän, eihän silloin terveet, piikittämättömät ihmiset edes päässeet ravintoloihin, kun ei ollut sitä passia. Mutta tuo sodan tähän kytkeminen on kyllä jo aika outoa...
Kyseessä oli paikallinen konkurssiin mennyt ravintola. Tuliko sinne ruuat Ukrainasta vai Venäjältä ja asiakkaat ja henkilökuntakin sieltä myös, vai miten se vaikutti?
Kyllä tässä ihmettelyä riittää.... 😏
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti